.
Βρείτε τον ιδανικό καθηγητή για ιδιαίτερα μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών.
Εδώ θα δείτε τα αναλυτικά προφίλ των καθηγητών που διδάσκουν φιλολογικά μαθήματα για να μπορέσετε να συγκρίνετε και να επιλέξετε εκείνον που ανταποκρίνεται καλύτερα στις απαιτήσεις σας για ιδιαίτερα στα Aρχαία Eλληνικά.
Γιατί να κάνω ιδιαίτερα μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών;
Για τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με το μάθημα των αρχαίων ελληνικών από το Γυμνάσιο ήδη, οι παράγοντες είναι πολλοί και για το λόγο αυτό το συγκεκριμένο μάθημα αποτελεί συχνά αντικείμενο συζητήσεων αλλά και έντονων αντιπαραθέσεων ως προς το πώς και γιατί πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία. Όπως συμβαίνει με όλα τα απαιτητικά μαθήματα, η πληθώρα των μαθητών στην τάξη, η επιβάρυνση των καθηγητών με πολλές ώρες και η απουσία μεταπτυχιακών σπουδών για περαιτέρω κατάρτιση των εκπαιδευτικών, καθιστά σχεδόν αδύνατη την απόδοση της διδασκαλίας στο μέτρο που θα έπρεπε ώστε το μάθημα των αρχαίων να μην είναι βαρετό και δύσκολο για τους μαθητές, αλλά ενδιαφέρον και διαδραστικό.
Γιατί είναι τόσο δύσκολα τα Αρχαία Ελληνικά;
Όμως τι συμβαίνει με το μύθο που θέλει τα ελληνικά των προγόνων μας να είναι μια δυσνόητη γλώσσα μυστηρίου που κανείς τελικά δεν καταλαβαίνει;
Είναι γεγονός ότι ορισμένα κείμενα γραμμένα στα ελληνικά, συμπεριλαμβανομένων περιστασιακών αποσπασμάτων διάσημων συγγραφέων, είναι σχεδόν ακατανόητα. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει επειδή εμείς ή οποιοσδήποτε άλλος δεν μπορεί να μάθει αρχαία ελληνικά. Ακόμα και ορισμένοι αρχαίοι Έλληνες έχουν παραδεχτεί ότι δεν καταλάβαιναν όλα αυτά που διάβαζαν. Ο κωμικός συγγραφέας Αριστοφάνης, για παράδειγμα, αστειεύεται ότι δεν μπορεί να καταλάβει τον Αισχύλο, και ο ιστορικός και δάσκαλος της ρητορικής Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς, ομολογεί ότι μερικές φορές δεν μπορεί να καταλάβει τι εννοεί ο Θουκυδίδης. Το παράξενο είναι ότι παρόλο που οι ίδιοι γνώριζαν τη γλώσσα πολύ καλά, και σε ορισμένες περιπτώσεις υπήρξαν οι ίδιοι ειδικοί στην αρχαία ελληνική γλώσσα, ορισμένα κείμενα δεν ήταν κατανοητά ούτε για εκείνους! Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι η πραγματική γνώση αρχαίων είναι ανέφικτη.
Τα περισσότερα αρχαία ελληνικά κείμενα συντάχθηκαν για ακροατές και όχι για αναγνώστες. Ως αποτέλεσμα, η γραφή της ελληνικής ιστορικά λειτούργησε περισσότερο ως σύστημα ηχογράφησης της ανθρώπινης φωνής από ένα γραπτό σύστημα ανεξάρτητο από την ομιλία. Σχεδόν κάθε εγχειρίδιο και έργο αναφοράς στα αρχαία ελληνικά παρουσιάζει πληθώρα παραλλαγών των ελληνικών λέξεων, αλλά αυτές οι παραλλαγές είναι σχεδόν πάντα εκφάνσεις μιας απλής αρχής: οι Έλληνες έγραφαν ελληνικά για να αποτυπώνουν τον τρόπο που τα μιλούσαν. Αν κάτι προφερόταν λίγο διαφορετικά, άλλαζαν την ορθογραφία για να ταιριάζει με την προφορική εκδοχή της λέξης.
Καθηγητές Αρχαίων Ελληνικών
Μία συμβουλή που οι καθηγητές θα πρέπει να δίνουν στους μαθητές τους είναι να προσπαθούν να δουν το μάθημα των αρχαίων σαν μια διασκεδαστική πρόσκληση. Να είναι περίεργοι, να σκέφτονται έξω από το κουτί των γραμματικών κανόνων και να μην φοβούνται να κάνουν λάθη. Και φυσικά η "παπαγαλία" δεν ταιριάζει στα αρχαία και ούτε ωφελεί ουσιαστικά. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζονται μελέτη, απλώς διαφορετική προσέγγιση ώστε να δουν την γραμματική σαν έναν κώδικα κατανόησης και όχι σαν το μοναδικό σκοπό του μαθήματος.
Τα αρχαία ελληνικά, όπως κάθε γλώσσα, χρησιμοποιήθηκαν για να απεικονίσουν έναν κόσμο: προσπαθήστε να σκεφτείτε όπως σκεφτόντουσαν οι αρχαίοι Έλληνες. Με τον κατάλληλο καθηγητή στο πλευρό σας, τα αρχαία δεν θα είναι πια τρομακτικά αλλά συναρπαστικά.
Μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών ανά περιοχή από έμπειρους καθηγητές σε προσιτές τιμές με μία απλή αναζήτηση. Επιλέξτε το φίλτρο μάθημα στο χώρο του μαθητή ή στο χώρο του δασκάλου, πληκτρολογήστε περιοχή και βρείτε τον ιδανικό καθηγητή.
Μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών Online
Μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών εξ αποστάσεως από έμπειρους καθηγητές σε προσιτές τιμές με μία απλή αναζήτηση. Επιλέξτε το φίλτρο μάθημα online και βρείτε τον ιδανικό καθηγητή.
Φίλτρα 0
Περιοχή1 Περιοχές
Online
Σχετικά μαθήματα
Τιμή / ώρα
Διαθεσιμότητα
Δευ
Τρι
Τετ
Πεμ
Παρ
Σαβ
Κυρ
Πρωί
Μεσημέρι
Απόγευμα
Κάτοχος πτυχίου
Διδακτική εμπειρία (έτη)
Απευθύνεται σε μαθητές
Υπηρεσίες
Καθαρισμός φίλτρων0
1385 καθηγητές
Ταξινόμηση:
Κοκάκη Μαρία 42 ετών
18 έτη εμπειρίας
Διαθεσιμότητα
Φιλολόγος PhD - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Αρχαία ΕλληνικάΝέα ΕλληνικάΙστορίαΝεοελληνική ΛογοτεχνίαΑρχαία από μετάφραση περισσότερα
Νεοελληνικά ΚείμεναIB DiplomaΈκθεση ΠανεπιστημιακάΦιλοσοφία Ξένες γλώσσεςΕλληνικά σε ξένους
Αρχαία ΕλληνικάΑρχαία από μετάφρασηΈκθεσηΙστορίαΝέα Ελληνικά περισσότερα
Νεοελληνική ΛογοτεχνίαΝεοελληνικά ΚείμεναΙστορία της ΤέχνηςΛατινικάΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή ΠανεπιστημιακάΒυζαντινή ΙστορίαΕλληνική ΛογοτεχνίαΙστορία της Μεσαιωνικής Δύσης
Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση Master - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Master - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Φιλόλογος Πτυχίο - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Σχολική Ψυχολογία Πιστοποίηση - Πανεπιστήμιο Πατρών
Αρχαία ΕλληνικάΜελέτη ΔημοτικούΝέα ΕλληνικάΈκθεσηΝεοελληνική Λογοτεχνία περισσότερα
ΙστορίαΔημιουργική απασχόλησηΝεοελληνικά ΚείμεναΑρχαία από μετάφρασηΛατινικάΦιλοσοφίαΓεωγραφίαΚοινωνική και Πολιτική ΑγωγήΚοινωνιολογίαΒιολογία ΠανεπιστημιακάΠαιδαγωγικήΕλληνική ΛογοτεχνίαΙστορία Ξένες γλώσσεςΑγγλικά