Σχολικά Γιατί τα ιδιαίτερα μαθήματα Ανάπτυξης Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) είναι χρήσιμα για όλους τους μαθητές

Γιατί τα ιδιαίτερα μαθήματα Ανάπτυξης Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) είναι χρήσιμα για όλους τους μαθητές

Για να έχουν επιτυχία στις ακαδημαϊκές τους σπουδές και στη μελλοντική τους σταδιοδρομία, οι σημερινοί μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να προσαρμοστούν σε ένα δυναμικό περιβάλλον από νέες τεχνολογίες. Η βασική γνώση υπολογιστών δεν είναι πλέον αρκετή για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Είναι απαραίτητο οι μαθητές να αναπτύξουν και να εφαρμόζουν επαρκώς υπολογιστικές δεξιότητες. Ακόμα πιο σημαντικές είναι οι δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και η ικανότητα κριτικής σκέψης που αναπτύσσεται και βελτιώνεται μέσω του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. 

Με τα ιδιαίτερα μαθήματα Ανάπτυξης Εφαρμογών οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε πρόσθετους πόρους και σε ενδιαφέρουσες μεθόδους διδασκαλίας. Oι εκπαιδευτικοί προμηθεύουν τους μαθητές με διάφορα τεστ και διαδραστικές ασκήσεις για να λύσουν στον ελεύθερο χρόνο τους, καθώς και εκπαιδευτικά video που βοηθούν όχι μόνο συνολικά στη βελτίωση του βαθμού τους στο σχολείο αλλά στη βαθύτερη κατανόηση της λογικής του μαθήματος.

Oι εφαρμογές και το λογισμικό έχουν γίνει απαραίτητα εργαλεία όχι μόνο για τομείς της επιστήμης και της μηχανικής, αλλά και για τις επιχειρήσεις. Ακόμα και για κλάδους φιλελεύθερων τεχνών. Για παράδειγμα, ειδικά προγράμματα έχουν χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσουν την ψυχολογική αξιολόγηση στον επιχειρηματικό κόσμο, ενώ στη βιολογία, τα προγράμματα υπολογιστών έχουν αναπτυχθεί για την εκτίμηση των γενεαλογιών των γονιδίων. 

Ανεξάρτητα από το επίπεδο γνώσης υπολογιστών, η υπολογιστική σκέψη είναι μια πειθαρχημένη και αποδεδειγμένη στρατηγική για τον εντοπισμό προβλημάτων. Ενθαρρύνει τους μαθητές να σκέφτονται κριτικά και εστιάζει στο να τους βοηθήσει να αναπτύξουν και να χρησιμοποιήσουν τις ικανότητες επίλυσης προβλημάτων.

Πρόσθετα οφέλη από τα ιδιαίτερα μαθήματα Ανάπτυξης Εφαρμογών (ΑΕΠΠ)

Δίνουν την ευκαιρία για συζήτηση 

Επιτρέπεται η χρήση κινητών γεγονός που πυροδοτεί το ενδιαφέρον των μαθητών για μάθηση, ειδικά εκείνων που αδιαφορούσαν κατά τη διάρκεια της παράδοσης του μαθήματος στο σχολείο.

Επιτρέπουν την ανταλλαγή πληροφοριών και την επίλυση κάθε απορίας του μαθητή.

Επιτρέπουν πρακτική εργασία με διαφορετικούς τύπους τεχνολογιών - όχι μόνο για το θέμα που μελετάται, αλλά και πρόσθετες γνώσεις-, καθώς και τη δυνατότητα χρήσης διαφορετικών εργαλείων, ώστε να αποκτήσουν το επιθυμητό επίπεδο εκπαίδευσης.

Προσφέρουν πλούσιο οπτικό και ακουστικό εκπαιδευτικό υλικό.