για να μπορέσετε να αξιολογήσετε.
Απόφοιτος κλασικής φιλολογίας με πάθος για το αντικείμενο και μεγάλη αγάπη για τη διδασκαλία παραδίδει με υπευθυνότητα, συνέπεια και συστηματικότητα ιδιαίτερα μαθήματα φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές γυμνασίου, λυκείου καθώς και προετοιμασία για τις πανελλήνιες εξετάσεις.
*Προσφορά στα θερινά μαθήματα (κάλυψη κενών γυμνασίου, προετοιμασία β ΄και γ λυκείου).
Η μεγάλη μου αγάπη για το αντικείμενο των φιλολογικών μαθημάτων και για τη διδασκαλία σε συνδυασμό με την υπευθυνότητα και την οργανωτικότητα που με χαρακτηρίζουν δημιουργούν μια ιδανική διδακτική συνθήκη, όπου οι μαθητές μαθαίνουν με τρόπο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στα ενδιαφέροντά τους, ενώ παράλληλα κινητοποιούνται και εκπαιδεύονται στο γιατί και πώς μαθαίνουν.
Στόχοι που τίθενται για το κάθε μάθημα:
Αρχαία Ελληνικά (η ειδίκευσή μου): απομυθοποίηση του μαθήματος και της δυσκολίας του, ο μαθητής θα συνειδητοποιήσει τη σύνδεση της αρχαίας με την νέα ελληνική, με αποτέλεσμα να μην του φαίνεται πλέον "ξένη", ξεκινάμε πάντα από ένα ερέθισμα (ένα κείμενο, μια φωτογραφία, ένα ακουστικό ή οπτικό μέσο), προσεγγίζουμε τα κείμενα με τέτοιο τρόπο, ώστε να "μιλούν" σε κάθε μαθητή. Πολύ σημαντικό, επίσης, είναι με την μελέτη της αρχαίας ελληνικής ο μαθητής θα βελτιωθεί σε ζητήματα ορθογραφίας και έκφρασης στη νέα ελληνική. Πρόκειται για το μάθημα που έχω διδάξει περισσότερο και αξίζει να αναφερθεί πως από την αρχή των μαθημάτων οι μαθητές εκπλήσσονται με την ευκολία που παραδίδεται το μάθημα, καθώς το κατανοούν πλήρως, συνδέοντάς το με την γλώσσα που ήδη μιλούν! Το αποτέλεσμα; Στο τέλος των μαθημάτων o κα΄θε μαθητής μπορεί να δώσει απάντηση στο ερώτημα που από την αρχή του γυμνασίου ενδεχομένως τον βασανίζει: "Γιατί μαθαίνουμε αρχαία Ελληνικά;".
Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση: με το μάθημα των αρχαίων Ελληνικών από μετάφραση ανοίγουμε ένα παράθυρο στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, ζούμε για λίγο σε εκείνη την εποχή, επισημαίνουμε πολιτισμικά στοιχεία και αξίες και τα παραλληλίζουμε με τη σημερινή εποχή, παρατηρούμε λογοτεχνικά σχήματα, πώς η ίδια η γλώσσα (λεξιλόγιο, σχήματα λόγου, σειρά των λέξεων) μεταφέρει έννοιες, προσεγγίζουμε λογοτεχνικά είδη, επισημαίνοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και την λειτουργία τους την εποχή που γράφτηκαν.
Νέα ελληνική γλώσσα (έκθεση): Πρώτος στόχος είναι η κατανόηση του κειμένου και η επεξεργασία αυτού (ανάλυση και σύνθεση). Μαθαίνουμε, επίσης, εμπειρικά τη θεωρία (γραμματική, συντακτικό, θεωρία έκθεσης) μέσα από ποικιλία ασκήσεων και παραδειγμάτων. Ο σκοπός μας εδώ είναι η ουσία της ορθής γλωσσικής έκφρασης και όχι η προσήλωση σε κανόνες. Δουλεύουμε την παραγωγή γραπτού λόγου σε κάθε μάθημα με ιδιαίτερα αυστηρή διόρθωση. Ο τρόπος διδασκαλίας της παραγωγής λόγου έχει άμεσα αποτελέσματα, καθώς παρατηρώ τους μαθητές να βελτιώνονται σε κάθε μάθημα κυριολεκτικά, με αποτέλεσμα η πρόοδος στα γραπτά τους από την αρχή μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς να είναι αξιοθαύμαστη!
Νέα ελληνική λογοτεχνία: προσεγγίζουμε το κάθε λογοτεχνικό κείμενο εντάσσοντάς το σε λογοτεχνικό είδος και σε εποχή. Επιπλέον, δίνουμε έμφαση στις μορφές τις γλώσσας καθώς και στις ιδέες που αυτή φέρει μέσα στο λογοτεχνικό κείμενο. Κάνουμε εισαγωγή σε συγγραφείς-σταθμούς της λογοτεχνίας. Η λογοτεχνία δεν παύει να είναι και μάθημα γλωσσικό, επομένως στους επιμε΄ρους στόχους συμπεριλαμβάνουμε την κατανόηση και ανάλυση κειμένου καθώς και την παραγωγή δόκιμου λόγου. Στο μάθημα της λογοτεχνίας εμπίπτει επιπλέον και το κομμάτι της δημιουργικής γραφής και έκφρασης. Ο μαθητής θα αισθανθεί ελεύθερος να εκφράσει τις σκέψεις και τα συναισθήματα που του προκαλεί το εκάστοτε κείμενο.
Ιστορία: Απομυθοποίηση της δυσκολίας του μαθήματος. Κατά το μάθημα της ιστορίας πρώτα εστιάζουμε σε γεγονότα - σταθμούς και στη συνέχεια αναφερόμαστε σε συμπληρωματικά γεγονότα. Στο μάθημα της ιστορίας μας ενδιαφέρει η ουσία των γεγονότων και σε καμία περίπτωση δεν προβαίνουμε σε μεθόδους αποστήθισης. Διδασκόμαστε την κάθε ενότητα, αξιοποιώντας συνδέσεις από το ένα γεγονός στο άλλο, ώστε ο μαθητής να αντιλαμβάνεται τον ρου του ιστορικού γίγνεσθαι.
Υπηρεσίες προς τους μαθητές: κάλυψη κενών με μεθοδικότητα, προετοιμασία για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας, προετοιμασία για διαγωνίσματα και εξετάσεις, παροχή πλούσιου εξατομικευμένου υλικού, καθημερινή προσωπική επικοινωνία με τον μαθητή, όποτε χρειάζεται, εκτός των διδακτικών ωρών, κινητοποίηση και ψυχολογική ενίσχυση των μαθητών, όσον αφορά τα εξ αποστάσεως μαθήματα: χρήση οπτικοακουστικού υλικού, όπου κρίνεται βοηθητικό, και online πλατφόρμας, στην οποία θα βρίσκεται διαθέσιμο όλο το υποστηρικτικό υλικό.
Επίπεδα | Οnline |
Όλα τα επίπεδα | 20 € |
ΔευΔευ | ΤριΤρι | ΤετΤετ | ΠεμΠεμ | ΠαρΠαρ | ΣαβΣαβ | ΚυρΚυρ | |
Πρωί
|
|||||||
Μεσημέρι
|
|||||||
Απόγευμα
|
κανει το παιδι να κατανοήσει το μαθημα αλλα και να το αγαπισει.Σας ευχαριστω κ .Ιωαννα
Ο καθηγητής έχει λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να στείλετε μήνυμα και σε άλλον καθηγητή;