Ιδιαίτερα μαθήματα Ψάχνω για ιδιαίτερα μαθήματα: Συμβουλές για αρχάριους

Ψάχνω για ιδιαίτερα μαθήματα: Συμβουλές για αρχάριους

Εάν έχετε κουραστεί να αναπαράγετε τη φράση "ψάχνω για ιδιαίτερα μαθήματα" σε γνωστούς και συγγενείς χωρίς αποτέλεσμα, ακολουθούν οι παρακάτω σημαντικές συμβουλές για να ξεκινήσετε άμεσα ιδιαίτερα μαθήματα και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των μαθητών που θα σας προσεγγίσουν.

1. Ξεκινήστε φτιάχνοντας εύκολα το προφίλ σας στο instateacher.gr

Για να έχετε περισσότερη ζήτηση από υποψήφιους μαθητές αφιερώστε λίγο χρόνο ώστε να συμπεριλάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για εσάς, σε τι εξειδικεύεστε και τι είναι αυτό που ενδεχομένως σας διαφοροποιεί ή σας κάνει να ξεχωρίζετε από άλλους εκπαιδευτικούς. Μία προσεγμένη φωτογραφία σας θα ολοκληρώσει με επιτυχία το επαγγελματικό προφίλ σας.

2. Κάντε τις σωστές ερωτήσεις πριν από το μάθημα

Η πρώτη επικοινωνία με κάθε μαθητή είναι ζωτικής σημασίας! Για το λόγο αυτό κατά τη διάρκεια της πρώτης συνομιλίας με τον υποψήφιο μαθητή βεβαιωθείτε ότι έχετε ρωτήσει:

  • Την ηλικία.
  • Το επίπεδο. Αυτό θα σας επιτρέψει να προετοιμάσετε υλικό βασισμένο στο σωστό επίπεδο του μαθητή σας.
  • Τα σημεία στα οποία ο μαθητής αισθάνεται ότι δυσκολεύεται (αν είναι σε θέση να τα αναγνωρίσει). Εάν πρόκειται για μεγάλους μαθητές, ρωτήστε τους ποιοι είναι οι στόχοι τους και αν θα ήθελαν συγκεκριμένη βοήθεια. Ρωτήστε επίσης για τα χρονικά πλαίσια. Οι καλύτεροι δάσκαλοι μπορούν να μετατρέψουν γρήγορα τις ελπίδες των μαθητών τους σε πραγματοποιήσιμους στόχους. Μπορεί επίσης να είναι σε θέση να σας πουν με ποιο τρόπο μαθαίνουν καλύτερα, ώστε να υιοθετήσετε το συγκεκριμένο στιλ διδασκαλίας.
  • Το χρονικό πλαίσιο διδασκαλίας. Πρέπει να γνωρίζετε αν ο μαθητής ψάχνει για μακροπρόθεσμα δίδακτρα ή λίγες μόνο ώρες.

3. Ορίστε σαφείς προσδοκίες

Είναι σημαντικό να ορίσετε σαφείς προσδοκίες με έναν μαθητή. Τα ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι ή online είναι διαφορετικά από το πώς διδάσκονται στο σχολείο και ενώ πρέπει να οικοδομήσετε μια καλή σχέση, θα πρέπει να υπάρχει επίσης μία σαφής γραμμή ως προς το τι είναι προβλεπόμενο και τι δεν αναμένεται από τον μαθητή.