για να μπορέσετε να αξιολογήσετε.
Απόφοιτος φιλόλογος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του ΑΠΘ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στον τομέα της Αρχαίας Ιστορίας, παραδίδει ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Παρέχεται δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό, συνταγμένο με μεράκι. Τιμές προσιτές και συζητήσιμες.
☆ Γενικώς, το προτέρημά μου ως εκπαιδευτικός είναι ότι έχω έρθει σε επαφή με όλων των επιπέδων μαθητές/ -τριες, αλλά και με ενηλίκους και γνωρίζω πώς να προσαρμόζω το μάθημα και το εμπλουτισμένο με εικόνες, σχεδιαγράμματα και ασκήσεις εκπαιδευτικό-διδακτικό υλικό στις ανάγκες και δυνατότητές τους. Το ευφάνταστο αυτό υλικό ενδείκνυται, μάλιστα και για παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, αφού κατορθώνεται μέσα από αυτό η εστίαση της προσοχής τους.
☆ Τα τελευταία χρόνια που παρατηρείται όλο ένα και περισσότερο η απορρόφηση των νεαρών στις ηλεκτρονικές-ψηφιακές συσκευές, εφαρμόζω εκπαιδευτικά παιχνίδια, μη εξαρτημένα από το διαδίκτυο, επινοημένα και κατασκευασμένα από εμένα, τα οποία διεγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών/ -τριών, αυξάνουν τις μαθησιακές επιδόσεις τους και κινητοποιούν την σκέψη και τη φαντασία τους! 😀 Έτσι, η μάθηση γίνεται παιχνίδι σε όλες τις ηλικίες, και το αντίστροφο! 😉
☆ Η διδακτική εμπειρία στο μάθημα των αρχαίων ελληνικών, μάλιστα, θεωρείται προσόν, δεδομένης της αποδεδειγμένης εξέλιξης των μαθητών/ -τριών με τους οποίους/ τις οποίες συναναστράφηκα.
☆ Επίσης, είμαι άτομο που κατέβαλα προσωπικό μόχθο, αρχής γενομένης από το γυμνάσιο, προκειμένου να ανταπεξέλθω στις μαθησιακές υποχρεώσεις και να έχω καλύτερη επίδοση, και πέρα από το ότι επέτυχα τους επαγγελματικούς μου στόχους (πτυχίο και μεταπτυχιακό στον κλάδο που επέλεξα) κατάφερα όχι μόνο να αγαπήσω τη γνώση και τη διαδικασία κατάκτησής της αλλά και να προσδοκώ να μεταδώσω αυτήν την αγάπη και το ενδιαφέρον και στους υπόλοιπους. Οι υπόλοιποι δεν είναι απρόσωποι, είναι ο κάθε ένας μαθητής/ η καθεμία μαθήτρια που αποτελεί ξεχωριστή προσωπικότητα η οποία απαιτεί ανεξαιρέτως την ιδιάζουσα προσοχή και αυτό το διαπιστώνει ο εκπαιδευτικός μονάχα όταν επικοινωνήσει ουσιαστικά μαζί του/ της και συναισθανθεί τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς του/ της.
ΔευΔευ | ΤριΤρι | ΤετΤετ | ΠεμΠεμ | ΠαρΠαρ | ΣαβΣαβ | ΚυρΚυρ | |
Πρωί
|
|||||||
Μεσημέρι
|
|||||||
Απόγευμα
|
Υπομονή, ηρεμία, μεταδοτικότητα, υπευθυνότητα, ό,τι κι αν πω είναι λίγο για τον κ. Παναγιώτη! Ειδικά στη δική μας δύσκολη περίπτωση, που το παιδί έχει έρθει από άλλη χώρα και έχει μεγάλα κενά, έκανε το θαύμα του! Θα συνεχίσουμε μαζί του, εννοείται, και θα τον προτείνουμε ανεπιφύλακτα!
Ο Παναγιώτης είναι ένας υπομονετικός και μεταδοτικός καθηγητής. Κάνει ιδιαίτερα αρχαία στον γιο μου (Α’ Γυμνασίου) και μέσα σε λίγες εβδομάδες κατάφερε κάτι που φαινόταν πολύ δύσκολο: να ξεπεράσει την άρνησή του και να προσεγγίσει τα αρχαία με θετική διάθεση. Τα μαθήματα είναι δομημένα, με χιούμορ και φροντίδα, και βλέπουμε πραγματική πρόοδο όχι μόνο στις επιδόσεις αλλά και στη στάση του παιδιού απέναντι στο μάθημα. Τον προτείνουμε ανεπιφύλακτα!
Πολύ καλό μάθημα!!! Μεταδοτικότητα ,υπευθυνότητα και συνέπεια!!!
Η λέξη "εξαιρετικός" είναι λίγη για τον Παναγιώτη, είναι ο καθηγητής που το κάθε παιδί θα ζητούσε! Οι γνώσεις του είναι έξω απο αυτόν το κόσμο! Πάντα στην ώρα του και πρόθυμος να ακούσει τις ανησυχίες του μαθητή στα πλαίσια του μαθήματος. Φιλικός, έξυπνος και πρόθυμος να αναλάβει μέχρι και παιδιά που είτε έχουν πολλά κενά ή δυσκολεύονται με κάποιο μάθημα προσαρμόζοντας το μάθημα στις ανάγκες του παιδιού! Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Ο καθηγητής έχει λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να στείλετε μήνυμα και σε άλλον καθηγητή;