Ιδιαίτερα μαθήματα Χαρτάκια για ιδιαίτερα μαθήματα, έχουν αποτέλεσμα;

Χαρτάκια για ιδιαίτερα μαθήματα, έχουν αποτέλεσμα;

Πολλοί δάσκαλοι, καθηγητές ή και φοιτητές που παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν -ή χρησιμοποιούν ήδη- φυλλάδια και χαρτάκια με τα στοιχεία επικοινωνίας τους για να αυξήσουν τους μαθητές τους. Μοιάζει με μία γρήγορη και οικονομική λύση, ευρέως διαδεδομένη. Έχουν όμως αποτέλεσμα; Η απάντηση είναι αρνητική. Δυστυχώς, οι περισσότεροι δεν καταφέρνουν να κερδίσουν με αυτόν τον τρόπο ενδιαφερόμενους μαθητές και για αυτό δεν ευθύνεται μόνο η λάθος τοποθέτηση, η περιοχή, ή ο αριθμός των φυλλαδίων.

 Ένα "χαρτάκι" για να έχει απόδοση θα πρέπει να:

1) προσεγγίζει μαθητές που ψάχνουν για ιδιαίτερα μαθήματα

2) τους πείθει να επικοινωνήσουν μαζί σας

Ακόμα και αν επιτύχετε το πρώτο είναι εξαιρετικά δύσκολο να επιτύχετε το δεύτερο. Τόσο οι γονείς όσο και οι ενήλικοι μαθητές δεν εμπιστεύονται έναν δάσκαλο/δασκάλα από αγγελία τοιχοκολλημένη στο δρόμο, στη σχολή ή σε κάποιο μαγαζί. Θα προσπαθήσουν να κλείσουν ιδιαίτερα μέσω συστάσεων και γνωστών ή από έγκυρες πλατφόρμες αναζήτησης καθηγητών όπως το instateacher.gr.

Η σωστή διαφήμιση είναι το κλειδί για την ανάπτυξη της πελατειακής σας βάσης και ενώ συχνά φέρνει στο νου δαπανηρές αμοιβές, στην πραγματικότητα, υπάρχουν στρατηγικές που μπορείτε να εφαρμόσετε για να κερδίσετε εύκολα έκθεση χωρίς να ξοδέψετε μεγάλα ποσά.

Στις ημέρες μας είναι επιτακτική ανάγκη για τους καθηγητές να δημιουργήσουν μια αξιόλογη ψηφιακή παρουσία καθώς οι αναζητήσεις για ιδιαίτερα μαθήματα γίνονται σχεδόν αποκλειστικά στο διαδίκτυο. Η αξιοπιστία ιστοσελίδων όπως το instateacher και τα φίλτρα αναζήτησης που προσφέρει είναι επίσης πλεονέκτημα, καθώς οι δυνητικοί νέοι πελάτες αναζητούν συγκεκριμένες υπηρεσίες, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη έκθεση στο προφίλ σας. Οι στοχευμένες αναζητήσεις σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε το ιδανικό κοινό σας πιο γρήγορα.

Είστε στον τομέα της εκπαίδευσης και πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η online παρουσία σας αντικατοπτρίζει τις δυνατότητές σας. Η γλώσσα που χρησιμοποιείτε πρέπει να είναι εύστοχη και εκλεπτυσμένη. Αυτό ισχύει για όλα τα στοιχεία που δημοσιεύετε καθώς διαφημίζεστε, όπως το βιογραφικό, το συνοδευτικό κείμενο, η φωτογραφία σας, τα κοινωνικά σας δίκτυα (αν διαθέτετε). Μην ξεχνάτε επίσης ότι η οικεία διατύπωση μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε μια ευρύτερη ομάδα πελατών, ενώ μικρές δόσεις προσωπικότητας μπορούν ταυτόχρονα να σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε.