για να μπορέσετε να αξιολογήσετε.
Παραδίδω ιδιαίτερα Μαθηματικών σε όλες τις τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Παρέχονται εκπαιδευτικά βιβλία (σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου - Λυκείου) για τον μαθητή, γραμμένα από εμένα, σύμφωνα με την εκάστοτε ύλη της σχολικής χρονιάς.
➖️➖️➖️➖️Τιμές:➖️➖️➖️➖️
➖️Α' Γυμνασίου έως Β' Λυκείου: 15€/ώρα
➖️Γ' ΓΕ.Λ: 20€/ώρα
➖️Γ' ΕΠΑ.Λ: 20€/ώρα
➖️➖️➖️➖️Προϋπηρεσία➖️➖️➖️➖️
Ιδιαίτερα μαθήματα από το 2018
Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης από την αρχή της σχολικής χρονιάς 2022 - 23
➖️Θα δοθούν συστάσεις από γονείς και φροντιστήρια εφόσον ζητηθούν.
➖️Έχοντας ολοκληρώσει πλέον (και απλοποιήσει) τις σημειώσεις όλων των τάξεων που είναι γραμμένες από εμένα, έχουν στόχο να είναι όσο πιο κατανοητές γίνεται για τον μαθητή. Θετικό πρόσημο επίσης, αποτελεί το γεγονός ότι με κάθε μαθητή βρισκόμαστε σε κοντινές ηλικίες και θα υπάρχει μία ιδιαίτερη επικοινωνία και συνεννόηση μεταξύ μας κάτι που δεν το βρίσκει ένας έφηβος εύκολα σε κάποιον καθηγητή.
➖️Τα τελευταία 6 χρόνια υπάρχει μία συνεχή ανερχόμενη πορεία στους μαθητές έχοντας πλέον αποκτήσει αρκετή εμπειρία τόσο σε Γυμνάσιο όσο και σε Λύκειο. Υπάρχει προϋπηρεσία και στην προετοιμασία πανελλαδικών εξετάσεων και Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου. Επιπλέον από τις αρχές της σχολικής χρονιάς 2022 - 23 δουλεύω και σε ιδιωτικό φροντιστήριο έχοντας αναλάβει προς το παρόν Α' και Β' τάξεις γενικού λυκείου.
➖️Ο λόγος που έχω διαλέξει την διδασκαλία είναι πως πέρα από το γεγονός ότι μου αρέσει να μεταδίδω και να εξηγώ πράγματα τα οποία γνωρίζω, αγαπάω τα μαθηματικά και ο στόχος μου είναι να μεταδώσω αυτό το συναίσθημα και στον μαθητή. Ο τρόπος που εξηγώ - μεταδίδω τις γνώσεις στον μαθητή, είναι αυτός που θα ήθελα να χρησιμοποιηθεί όταν ήμουν κι εγώ μαθητής, έτσι ώστε να είχα αποφύγει όσες δυσκολίες αντιμετώπισα στην κατανόηση της διδακτέας ύλης. Πολλές φορές διάφοροι άλλοι καθηγητές, είτε στο ενδοσχολικό περιβάλλον, είτε στην ιδιωτική εκπαίδευση θεωρούν πως όταν εξηγούν κάτι καινούριο στους μαθητές τους, έχουν την ίδια "οπτική γωνία" με αυτούς (συμβαίνει αρκετές φορές από καθηγητές θετικών επιστημών, ιδιαίτερα από μαθηματικούς!). Δημιουργείται πολλές φορές η λανθασμένη εντύπωση από την μεριά των καθηγητών, ότι έχουν απέναντι τους "επιστήμονες" με αποτέλεσμα όταν ένας μαθητής δεν θα καταλάβει κάτι "με την πρώτη ματιά", να μην επιμείνουν μέχρι να το κατανοήσει. Αυτός ο τρόπος διδασκαλίας με βρίσκει αντίθετο προσωπικά, και πάντα θα προσπαθώ με υπομονή και εναλλακτικούς τρόπους εξήγησης να βοηθήσω τον μαθητή να καταλάβει στο ακέραιο ό,τι υπάρχει στην διδακτέα ύλη.
➖️Όπως είναι ευρέως γνωστό, το μάθημα των Μαθηματικών είναι σαν ένα οικοδόμημα, διότι όπως και σε ένα οικοδόμημα πρέπει να υπάρχουν γερές βάσεις για να μπορέσει να σταθεί, έτσι και στα μαθηματικά πρέπει να υπάρχουν γερές και ολοκληρωμένες βάσεις για την ομαλή σταδιοδρομία του μαθητή στο συγκεκριμένο μάθημα.
Έχοντας αυτο ως γνώμονα, από το πρώτο κι όλας μάθημα μέσω ενός διαγωνίσματος με θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας, θα κατανοήσω στο έπακρο, τις δυσκολίες και τα κενά που αντιμετωπίζει ο μαθητής και θα δουλέψουμε μαζί για να διορθώσουμε τις αδυναμίες του.
Επίπεδα | Τιμή | Οnline |
Γυμνασίου | 15 € | 15 € |
Λυκείου | 15 € | 15 € |
ΔευΔευ | ΤριΤρι | ΤετΤετ | ΠεμΠεμ | ΠαρΠαρ | ΣαβΣαβ | ΚυρΚυρ | |
Πρωί
|
|||||||
Μεσημέρι
|
|||||||
Απόγευμα
|
Ο καθηγητής μας έδωσε στο φροντιστήριο να συμπληρώσουμε ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης του με 15 ερωτήσεις στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Στην 15η ερώτηση έπρεπε να απαντήσουμε στα εξής ερωτήματα: α) Πως σας βοήθησε στο μάθημα; Με βοήθησε καθώς στην αρχή δεν καταλάβαινα το μάθημα αλλά όταν άρχισα το μάθημα μου λύθηκαν οι απορίες και βελτιώθηκε η επίδοση μου β) Τι σας άρεσε στο μάθημα; Στο μάθημα μου άρεσε ο τρόπος παράδοσης με τα βοηθήματα και τα βιβλία του γ) Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά του σαν καθηγητής; Τα θετικά του καθηγητή είναι ότι είναι πολύ καλός και κάνει το μάθημα πιο κατανοητό. Επίσης τα διαγωνίσματα που κάναμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς ήταν πολύ βοηθητικά. Δείχνει ενδιαφέρον προς τους μαθητές και είναι πάντα πρόθυμος να τους βοηθήσει. Αρνητικά για μένα δεν υπάρχουν. δ) Τι θα αλλάζατε στην διαδικασία της παράδοσης; Πιστεύω ότι η διαδικασία είναι ήδη αρκετά καλή και δεν θα άλλαζα κάτι.
Φοβερός καθηγητής με αρκετή υπομονή και με έξυπνη διαδικασία παράδοσης του μαθήματος. Είναι πάντα δίπλα στον μαθητή όποια στιγμή τον χρειαστεί (η κόρη μου τον έχει καλέσει στις 2 το ξημέρωμα). Τα βιβλία του βοήθησαν αρκετά τα παιδιά μου (3 στον αριθμό) να καταλάβουν ένα μάθημα στο οποίο δεν είχαν καμία επαφή! Τυφλή εμπιστοσύνη και για τις επόμενες χρονιές!!
Είναι πραγματικά πάνω από όλα ένας αξιόλογος άνθρωπος και καθηγητής... Τον είχα και στα δύο αγόρια μου μέχρι τις πανελλήνιες, στο οποίο και οι δύο έγραψαν παρά πολύ καλά... Έχει τρομερή μεταδοτικότητα του μαθήματος και είναι πάντα δίπλα στο παιδί για να του λύνει οποία απορία κι αν εχει, με τεράστια υπομονή... Δεν έχω λόγια, το μόνο που μπορώ να πω είναι ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!
Άριστος καθηγητής κατά τη γνώμη μου.. Τρία χρόνια με έχει βοηθήσει να κατανοήσω πλήρως τα μαθηματικά, εξηγώντας μου και λύνοντάς μου κάθε απορία με υπομονή.. Ευχάριστη διάρκεια του μαθήματος καθώς υπάρχει επικοινωνία και φυσικά όρεξη να διδάξει!
Ο καθηγητής Νικόλαος Κολοκοτρώνης είναι πολύ βοηθητικός, εξηγεί τις ασκήσεις και την θεωρία με έναν δικό του τρόπο για να είναι πιο κατανοητά. Παντα μας λύνει όλες τις απορίες και ότι δεν μπορούμε να λύσουμε μας βοηθάει να καταλάβουμε καλύτερα τι μας ζητάει η άσκηση και πως μπορούμε να την λύσουμε χωρίς να μας δυσκολέψει.
Με τον καθηγητή το μάθημα γίνεται στο φροντιστήριο. Επειδή στο πρώτο τετράμηνο δεν είχα καλή επαφή με το μάθημα της Άλγεβρας (Α' Λυκείου) ζήτησα από το φροντιστήριο αν γίνεται να παρακολουθήσω το μάθημα του επειδή είχα ακούσει καλά λόγια από τα υπόλοιπα παιδιά του τμήματος. Όταν ξεκίνησα το μάθημα τα κατάλαβα και θεωρώ πως πλέον έχω γίνει αρκετά καλή. Μου άρεσε στο μάθημα πως δεν αυστηρά μάθηση και κάναμε διαλείμματα μέσα στη παράδωση (του 1 με 2 λεπτά) τα οποία εμένα προσωπικά με βοηθούσαν να συγκεντρωθώ στη συνέχεια του μαθήματος λόγω πιεσμένου προγράμματος. Επίσης ένα πολύ θετικό ήταν το υλικό των σημειώσεων οπου υπήρχαν απαντήσεις για σχεδόν όλες τις ασκήσεις και ήταν αρκετά κατανοητές λόγω των παραδειγμάτων. Θετικα: Σημειώσεις, μεταδοτικότητα του μαθήματος λόγω λεξιλογίου που είναι πιο κοντά σε εμάς τους μαθητές, ασκήσεις διαφορετικών ειδών που βοηθούσαν στην εξοικείωση σε πολλά είδη ασκήσεων. Θα ήθελα πολύ να τον έχω και του χρόνου
Ο καθηγητής έχει λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να στείλετε μήνυμα και σε άλλον καθηγητή;
Το email σας καταχωρήθηκε με επιτυχία