για να μπορέσετε να αξιολογήσετε.
Παραδίδω μαθήματα Πιάνου, Θεωρητικών σε παιδιά και ενήλικες όλων των επιπέδων. Μαθήματα Μουσικοκινητικής (ατομικά ή ομαδικά) παραδίδω σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Στα μαθήματα μου με παιδιά και ενήλικες ακολουθώ σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας.
Οι μέθοδοι περιλαμβάνουν:
-Κομμάτια «κλασικού», σύγχρονου και δημοφιλούς ρεπερτορίου
-by Rote κομμάτια (μαθαίνοντας ένα κομμάτι με το «αυτί» μέσω της επανάληψης)
-Kομμάτια που περιλαμβάνουν μικρούς αυτοσχεδιασμούς
-Ασκήσεις τεχνικής δίνοντας έμφαση στην κατανόηση του πώς συμμετέχει το σώμα
-Ear training (ακουστικές ασκήσεις), Sight reading (μουσική ανάγνωση)
-Πολλά piano duets
*όλες οι ασκήσεις γίνονται με "παιγνιώδη" και δημιουργικό τρόπο
**Δίνω ιδιαίτερη έμφαση στο να αναλυθούν όλες οι απορίες των μαθητών (στάση σώματος, πώς λειτουργεί το πιάνο - χρήση pedal, θεωρία, αντίληψη αιτίου - αποτελέσματος, συσχέτιση με άλλες τέχνες κτλ).
Δυνατότητες μαθητών:
Oι μαθητές μου μπορούν να συμμετέχουν σε συναυλίες μέσω των Ωδείων που συνεργάζομαι. Εάν τα μαθησιακά προφίλ κάποιων μαθητών/τριών ταιριάζουν, υπάρχει η δυνατότητα ομαδικών μαθημάτων.
Αναλαμβάνω:
Μαθητές/τριες μέχρι και το Δίπλωμα. Ωστόσο αναλαμβάνω με χαρά και μαθητές με αγάπη για το πιάνο και τη μουσική, που μπορεί να μην θέλουν να φτάσουν σε επαγγελματικό επίπεδο. Το όφελος της εκμάθησης ενός οργάνου στη ζωή και στην καθημερινότητα είναι δεδομένο. 'Ατομα με μαθησιακές δυσκολίες είναι ευπρόσδεκτα, με ενδιαφέρει ούτως ή άλλως να ανακαλύψουμε τις ιδιαιτερότητες του κάθε ατόμου και πώς αυτές καλλιεργούνται μέσω της ενασχόλησης με αυτή την τέχνη.
Όσον αφορά τα μαθήματα Μουσικοκινητικής:
Αναλαμβάνω παιδιά προσχολικής ηλικίας, και αν συμπληρωθεί ο αριθμός των τριών παιδιών, το μάθημα γίνεται ομαδικό και παραδίδεται μόνο κατ' οίκον καθώς ο εξοπλισμός για τα μαθήματα είναι μεγάλος. Κυρίως χρησιμοποιώ τη μέθοδο του Carl Orff (συνθέτης, μουσικοπαιδαγωγός 1895 - 1982) που επικεντρώνεται μέσα από τη μουσική-κίνηση και τον λόγο να αποκτήσει το παιδί τα πρώτα του μουσικά βιώματα.
Σύμφωνα με τον Carl Orff: «Το παιχνίδι αρχίζει, θα λέγαμε, συμβολικά, όπως με το μικρό παιδί όταν παίζει με την άμμο στο «σκάμμα». Μόνο που τώρα κατά τύχη το «σκάμμα» είναι το ξυλόφωνο ή μεταλλόφωνο ή ένα γκονγκ. Είναι ακριβώς το ίδιο, από την ορμή για το παιχνίδι αναπτύσσεται η υπομονετική ενασχόληση και μαζί η εξάσκηση και από αυτήν η απόδοση»
ΔευΔευ | ΤριΤρι | ΤετΤετ | ΠεμΠεμ | ΠαρΠαρ | ΣαβΣαβ | ΚυρΚυρ | |
Πρωί
|
|||||||
Μεσημέρι
|
|||||||
Απόγευμα
|
Ο καθηγητής έχει λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να στείλετε μήνυμα και σε άλλον καθηγητή;