για να μπορέσετε να αξιολογήσετε.
Αναλαμβάνω ατομικές συνεδρίες: ενίσχυση & κατανόηση των μαθημάτων του σχολείου μαθητών/τριών Α', Β', Γ' Δημοτικού, οργάνωση μελέτης με απώτερο στόχο την αυτονόμηση των παιδιών στη μελέτη τους.
Πιο συγκεκριμένα, ως Ειδική Παιδαγωγός εξειδικεύομαι στην Εκπαίδευση Οργάνωσης Μελέτης, στη Διαχείριση Μαθησιακών Αναγκών (ΔΕΠΥ), στη Διαχείρηση Ελεύθερου Χρόνου, στις Δεξιότητες Καθημερινής Ζωής (ΔΚΖ) και Αυτόνομης Διαβίωσης.
Σε περίπτωση που ένα παιδί παρουσιάζει ενδείξεις όπως:
• Δυσκολία στην αντίληψη της έννοιας της πλευρικότητας (δεξιά – αριστερά), τόσο σε σχέση με τον εαυτό του όσο και με το εξωτερικό περιβάλλον
• Αυξημένα επίπεδα κινητικής δραστηριότητας ή/και δυσκολία στη διατήρηση της προσοχής, με αποτέλεσμα περιορισμένη δυνατότητα συγκέντρωσης σε δραστηριότητες μεγάλης διάρκειας
• Δυσκολία στη συγκράτηση και ανάκληση πληροφοριών
• Έλλειμμα στην κατανόηση της χρονικής και αιτιολογικής αλληλουχίας γεγονότων και δυσκολία στον χωροχρονικό προσανατολισμό
• Ελλιπής κατανόηση χρονικών εννοιών (π.χ. πριν, μετά, χθες, αύριο)
• Δυσκολία στην οργάνωση, επεξεργασία και διαχείριση γνωστικών πληροφοριών
• Μειωμένη οπτική διάκριση, που επηρεάζει την ικανότητα αναγνώρισης και διαφοροποίησης μορφών, σχημάτων, γραμμάτων και συμβόλων
• Δυσχέρεια στη συγκέντρωση, στην αισθητηριακή επεξεργασία και στην κωδικοποίηση πληροφοριακών ερεθισμάτων
ΔευΔευ | ΤριΤρι | ΤετΤετ | ΠεμΠεμ | ΠαρΠαρ | ΣαβΣαβ | ΚυρΚυρ | |
Πρωί
|
|||||||
Μεσημέρι
|
|||||||
Απόγευμα
|
Ο καθηγητής έχει λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να στείλετε μήνυμα και σε άλλον καθηγητή;