για να μπορέσετε να αξιολογήσετε.
Μαθηματικός, απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών & Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης,
Μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο στη Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών.
Παιδαγωγική Επάρκεια: Διαθέτω γνώσεις παιδαγωγικής που μου επιτρέπουν να προσαρμόζω το μάθημα στις ανάγκες κάθε μαθητή/-τριας, αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες.
Σεμινάριο: Διαχείρηση όλων βασικών προβλημάτων της σύγχρονης σχολικής ζωής με εστίαση στην διαχείρηση κρίσεων ψυχικής και σωματικής υγείας, τις διαπροσωπικές συγκρούσεις μελών μιας εκπαιδευτικής κοινότητας, τη διαχείρηση της διαφορετικότητας (διαπολιτισμικότητα, ειδική αγωγή), αλλά και άλλα προβλήματα που προκύπτουν.
Στόχος μου είναι να ενθαρρύνω τους μαθητές μου και να δημιουργήσω ένα ασφαλές περιβάλλον μάθησης και εκπαίδευσης. Σημαντικό δεν είναι μόνο να κάνουν τα μαθήματά τους αλλά να μάθουν να διαβάζουν σωστά και αποδοτικά και να αντιλαμβάνται το μάθημα τους σε βάθος. Οπότε από τους βασικούς στόχους μου είναι να κάνω τον κάθε μαθητή να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και σιγουριά για τον εαυτό του και αν ξέρει πως να διαβάζει και τι διαβάζει.
Είμαι αφοσιωμένη στη συνεχή βελτίωση των δεξιοτήτων μου, παρακολουθώντας σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα ή καινοτόμες πρακτικές διδασκαλίας, για να είσαι πάντα ενημερωμένη και αποτελεσματική.
Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε:
- Μαθητές Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου
- Προπτυχιακούς φοιτητές στα μαθήματα Γραμμική Άλγεβρα, Απειροστικό Λογισμό, Πιθανότητες κ.α.
Προσαρμοστική Διδασκαλία: Προσαρμοστικότητα στις μεθόδους διδασκαλίας ανάλογα με τις ανάγκες και τις ικανότητες του/-ης μαθητή/-τριας. Αυτό περιλαμβάνει την παροχή εξατομικευμένης βοήθειας, όπου είναι απαραίτητο, και την προσαρμογή του υλικού για να είναι πιο κατανοητό. Είμαι διαθέσιμη για επιπλέον βοήθεια και υποστήριξη εκτός ωρών μαθήματος, είτε για απορίες είτε για επίλυση ασκήσεων.
Σχεδιασμός Μαθημάτων: Δημιουργία και οργάνωση του εκπαιδευτικού υλικού συμπεριλαμβανομένων των καθημερινών μαθημάτων, των ασκήσεων και των διαγωνισμάτων.
Πέραν από την κάλυψη της ύλης και των κενών του/-της μαθητή/-τριας σημαντικό είναι ότι κάθε παιδί έχει τον δικό του ρυθμό μάθησης και ο ως εκπαιδευτικός έχω το ρόλο να το βοηθάω να ξεπεράσει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και να του κεντρίσω το ενδιαφέρον για το μάθημα έτσι ώστε να το αγαπήσει και μελέτη να γίνει μια ευχάριστη ασχολία.
Τα ιδιαίτερα μαθήματα μας δίνουν την πολυτέλεια να εστιάσουμε στο κάθε παιδί ξεχωριστά και εστιάσουμε βάση τις ανάγκες, τις δυσκολίες, τα κενά και τα ενδιαφέροντα του σε προσωπικό επίπεδο.
Επιπρόσθέτως, τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά είναι αδύνατο να αντιμετωπιστούν με τον ίδιο τρόπο, καθώς το ένα διαφέρει πολύ από το άλλο (όπως συμβαίνει και για όλα τα παιδιά που παρουσιάζουν κάποια μορφή μαθησιακής δυσκολίας). Είναι απαραίτητο να παρεμβαίνει κανείς εξατομικευμένα σε κάθε παιδί με δυσκολία στα Μαθηματικά, αφού έχει προηγουμένως αξιολογήσει προσεκτικά τις μαθησιακές του ανάγκες. Με την παροχή του κατάλληλου ειδικού παρατηρείται σημαντική βελτίωση των μαθηματικών ικανοτήτων του παιδιού/ενήλικα. Η βελτίωση αυτή επηρεάζει θετικά τόσο την ανταπόκρισή του στις απαιτήσεις της καθημερινότητας (απλές μαθηματικές πράξεις, διαχείριση χρημάτων, ώρα-χρόνος), όσο και την επίδοσή του στο μάθημα των Μαθηματικών.
Βοηθάω τους/-τις μαθητές/-τριες:
- με περίπλοκες μαθηματικές έννοιες εξηγώντας με απλό και κατανοητό τρόπο, κάνοντάς τες προσβάσιμες για όλους τους μαθητές.
- να κατανοούν τα βήματα και τις διαδικασίες που απαιτούνται για την επίλυση μαθηματικών προβλημάτων.
- τακτική και εποικοδομητική ανατροφοδότηση, ενθαρρύνοντας τους μαθητές να βελτιώνονται συνεχώς.
- ενίσχυση της αυτοπεποίθηση των μαθητών κάνοντάς τους να νιώθουν ότι μπορούν να επιτύχουν στα μαθηματικά με σωστή καθοδήγηση και προσπάθεια.
- να αναπτύξουν κριτική σκέψη και να προσεγγίζουν προβλήματα με λογική και συστηματικότητα.
- με ένα θετικό και παραγωγικό περιβάλλον μάθησης, όπου οι μαθητές αισθάνονται άνετα να συμμετέχουν και να εκφράζουν απορίες.
Μια καλή εκπαιδευτικός παίζει καθοριστικό ρόλο στην ακαδημαϊκή και προσωπική ανάπτυξη των μαθητών, εμπνέοντάς τους να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους συνοδεύουν για μια ζωή.
Παραδίδω μαθήματα Μαθηματικών σε μαθητές όλων των επιπέδων, από το Δημοτικό έως και το Λύκειο, ενώ θα μπορούσα να αναλάβω και πανεπιστημιακά μαθήματα.
Επίπεδα | Τιμή | Οnline |
Δημοτικού | 13 € | 11 € |
Γυμνασίου | 15 € | 14 € |
Λυκείου | 16 € | 15 € |
Επίπεδα | Τιμή | Οnline |
Όλα τα επίπεδα | 20 € | 18 € |
ΔευΔευ | ΤριΤρι | ΤετΤετ | ΠεμΠεμ | ΠαρΠαρ | ΣαβΣαβ | ΚυρΚυρ | |
Πρωί
|
|||||||
Μεσημέρι
|
|||||||
Απόγευμα
|
Έχει το δικό της τρόπο με τα παιδιά δημιούργησε σχέση εμπιστοσύνης με τη μαθήτρια, συνεπης, υπομονετική, μεθοδική, αμεσότητα και γνώστης του αντικειμένου. Βοήθησε σημαντικά να καλύψει τα κενά και να κατακτήσει την ύλη.
Ήρεμη δύναμη η Μυρτώ, βοήθησε πάρα πολύ με τα κενά της κόρης μου και υπήρξε σημαντική εξέλιξη στην πρόοδο της
Εκτιμούμε την κυρία Μυρτώ για την υπομονη, την συνεπεια και την κατανόηση της. Αφοσιωμένη στην δουλεια της , οργανωτική, δίνει έμφαση στην ιδιαιτερότητα του μαθητη και ειναι παντα ευχαριστη η άφιξη της.
Εξαιρετικη εκπαιδευτικος,μεγαλη μεταδοτικοτητα και οργανωτικοτητα.αξογη και με απολυτη συνεπεια.
Πολυ ικανοπιοημενος απο την κυρια Μυρτω. Πολυ καλη με τα παιδια , η κορη μου παει τριτη γυμνασιου δε της αρεσαν τα μαθηματικα και αρχισε να τα καταλαβαινει και να δείχνει ενδιαφέρον για το μάθημα
Ο καθηγητής έχει λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να στείλετε μήνυμα και σε άλλον καθηγητή;