για να μπορέσετε να αξιολογήσετε.
Μαθήματα ηλεκτρικού Μπάσου
Έχω μεγάλη εμπειρία στην διδασκαλία και στο performing. Έχω παιδαγωγική κατάρτιση και σπουδές πανεπιστημιακού επιπέδου. (Berklee College of Music, Conservatorium Van Amsterdam )
Κοιτάζοντας την ιστορία του οργάνου βλέπουμε ότι παγκοσμίου φήμης μπασίστες έχουν διακριθεί για την ικανότητά τους στη συνοδεία και στο να μεταλλάσσονται σύμφωνα με τις επιταγές του οποιουδήποτε μουσικού στυλ. Παράλληλα όμως βλέπουμε ότι το ηλεκτρικό μπάσο έχει μετατραπεί και σε σολιστικό όργανο.
Στα μαθήματα εξερευνούμε και τις δύο αυτές λειτουργίες και ρόλους του οργάνου.
Τα μαθήματα απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες ανεξαρτήτως επιπέδου.
Βασικοί στόχοι του μαθήματος είναι:
Εργονομία του οργάνου
Τεχνικά στοιχεία του οργάνου και ρύθμισή τους
Οργάνωση μελέτης, ασκήσεις συγκέντρωσης, ζέσταμα
Ήχος, Touch
Ρυθμική παιδεία, κατανόηση της έννοιας του μέτρου, παλμού και υποπαλμού
Θεωρία ,αρμονία, Ear training
Ρεπερτόριο (pop, rock, funk, soul, blues)
Διεύρυνση του μουσικού ορίζοντα, μουσικά στυλ, φόρμα τραγουδιών, προσωπικοί ήρωες, ιστορία του οργάνου.
Ανάπτυξη και εξάσκηση της μουσικής μνήμης μέσω της μελέτης κλασικών έργων, bebop solo κ.α.
Ανάγνωση μουσικού κειμένου, οδηγών, ευελιξία στη δημιουργία μπασογραμμής όταν δεν είναι γραμμένη
Αλληλεπίδραση σε μουσικά σύνολα
Αυτοσχεδιασμός
Ενορχήστρωση
Το μάθημα προσαρμόζεται στις ανάγκες του μαθητή, στα δυνατά και αδύνατα σημεία του, όπως αυτά αναγνωρίζονται από το δάσκαλο ιδιαίτερα κατά τις πρώτες συναντήσεις, αλλά και από την ξεχωριστή πορεία του διδασκόμενου. Σε βάθος χρόνου, στόχος είναι ο μαθητής να αποκτήσει την ικανότητα να διακρίνει ο ίδιος αυτά τα δυνατά και αδύνατα σημεία του, να μπορεί να αξιολογήσει αντικειμενικά την εξέλιξή του και, χρησιμοποιώντας την πολυδιάστατη γνώση που θα αποκομίσει από τα μαθήματα, να επιλέγει και να ακολουθεί την κατάλληλη διαδρομή προς την αυτοβελτίωση. Δυνητικά ο μαθητής θα καταφέρει να γίνει ο δάσκαλος του εαυτού του
ΔευΔευ | ΤριΤρι | ΤετΤετ | ΠεμΠεμ | ΠαρΠαρ | ΣαβΣαβ | ΚυρΚυρ | |
Πρωί
|
|||||||
Μεσημέρι
|
|||||||
Απόγευμα
|
Ο καθηγητής έχει λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να στείλετε μήνυμα και σε άλλον καθηγητή;