για να μπορέσετε να αξιολογήσετε.
Είμαι Διπλωματούχος Πιανίστρια του Εθνικού Ωδείου και διδάσκω Κλασσικό Πιάνο από το 1988 έως σήμερα ως Καθηγήτρια Πιάνου του Εθνικού Ωδείου, με εξειδίκευση στις μικρές ηλικίες και στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Γεννήθηκα στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και μεγάλωσα στην Αθήνα. Απέκτησα το Δίπλωμα Πιάνου του Εθνικού Ωδείου με 'Αριστα στην τάξη της Κας Χασιώτου Καίτης. Παρακολούθησα σεμινάρια πιάνου κοντά στους διεθνούς φήμης καθηγητές Γιώργο Χατζηνίκο & Valery Sagaidanjie. Έλαβα μέρος στην International Summer Academy στο Mοzarteum του Salzburg μελετώντας με τους καθηγητές Karl-Heinz Kommerling, Germain Mounier και Boris Bloch. Φοίτησα στο Μουσικό τμήμα του Deree College.
Από νωρίς αποφάσισα να ειδικευτώ στα μουσικοπαιδαγωγικά και κυρίως στην διδακτική του Πιάνου. Ολοκλήρωσα το Διετές Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Μεθοδολογία Παιδαγωγικής του Πιάνου» στο Ωδείο Φ. Νάκας, στην τάξη της Λιάνας Χαρατσή και το Μονοετές Σεμινάριο Διδακτικής Πιάνου για Μικρές Ηλικίες «Προπαιδεία στο Πιάνο», στην τάξη της Gudrun Finder. Αναζητώντας βαθύτερους τρόπους προσέγγισης της μουσικής, ολοκλήρωσα το Τριετές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μουσικοθεραπείας του New York University.
Έχω μεταφράσει μουσικοπαιδαγωγικά βιβλία και έχω συμμετάσχει σε ομαδικές συναυλίες.
Διδάσκω πιάνο από το 1988 και θέλοντας να προσφέρω τον πολύτιμο κόσμο της μουσικής στην υπηρεσία της εκπαίδευσης, ειδικεύομαι στις μικρές ηλικίες και στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Καθώς στις ημέρες μας τα μαθήματα μπορούν να γίνουν πλέον και on line, χρειάζεται να σημειωθεί ότι στις πρώτες σχολικές ηλικίες το μάθημα είναι προτιμότερο να γίνεται δια ζώσης καθώς η προσωπική επαφή του δασκάλου με το παιδί χτίζει τις πρώτες βάσεις, ενώ στις προσχολικές ηλικίες γίνεται μόνο δια ζώσης.
O τρόπος της προσέγγισης μου στο παιδί είναι καταρχήν να «μπω στα παπούτσια του».
Να καταλάβω το πως αισθάνεται στη σχέση του με το πιάνο και να προσπαθήσω να το κάνω να το αγαπήσει. Με το κάθε παιδί είναι διαφορετικός ο δρόμος. Πιστεύω ότι στα αρχικά βήματα ο στόχος δεν είναι μόνο να μάθει το παιδί τις νότες , αλλά να ανακαλύψει τη μαγεία τους.
Να νιώσει ευχαρίστηση για αυτό που κάνει. Να καταφέρει να παίξει στην αρχή μικρά κομμάτια για να νιώσει ικανοποίηση, και ότι μπορεί να επιτυγχάνει στόχους μέσα από την μάθηση.
Και τελικά παίζοντας μουσική, να βλέπει όλες τις εικόνες που δημιουργούνται μπροστά του, έτσι ακριβώς όπως γίνεται πάντα με την μουσική.
Οδηγώ τα παιδιά σε όλα τα επίπεδα της ωδειακής εξέλιξης και εκπαίδευσης. Σύμφωνα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες του κάθε παιδιού και θέτοντας στόχους μαζί του, η προσέγγισή μου είναι να το ωθήσω να αποκτήσει ατομικά κίνητρα που θα το οδηγήσουν να εξελίσσεται και να κατακτά το επόμενο σκαλοπάτι.
Κάθε μαθητής, εάν το επιθυμεί, έχει τη δυνατότητα να είναι εγγεγραμμένος στα ωδεία με τα οποία συνεργάζομαι και να παίρνει μέρος στις εκδηλώσεις και τις εξεταστικές περιόδους που θέτει το Υπουργείο και έτσι να προχωρεί στις αναγνωρισμένες ωδειακές τάξεις και πτυχία. Επίσης να παίρνει μέρος στα μουσικά απογεύματα που οργανώνω σε ένα όμορφο χώρο όπου έχει τη δυνατότητα να παίξει σε πιάνο με ουρά, να συμπράξει με άλλα όργανα και με άλλα παιδιά που ασχολούνται με τη μουσική και έτσι να νιώσει τη χαρά της μουσικής και του οργάνου που έχει επιλέξει.
ΔευΔευ | ΤριΤρι | ΤετΤετ | ΠεμΠεμ | ΠαρΠαρ | ΣαβΣαβ | ΚυρΚυρ | |
Πρωί
|
|||||||
Μεσημέρι
|
|||||||
Απόγευμα
|
Ο καθηγητής έχει λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να στείλετε μήνυμα και σε άλλον καθηγητή;